Rowenta RO4B36 Compact Power XXL RO4B36 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO4B36 Compact Power XXL RO4B36 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kroaitje 01-08-2023

Prima stofzuiger

Deze Rowenta is een mooie compacte stofzuiger die ondanks zijn formaat lekker veel zuigkracht heeft. Hij doet het werk wel met de nodige geluidsproductie, dat is een kleine tegenvaller. De grote opvangbak maakt dat je flink wat stof en vuil kan wegwerken. Het legen van de stofbak is eenvoudig. Op het handvat is een borsteltje aangebracht dat makkelijk naar voren geschoven kan worden (als de zuigbuis is verwijderd). Hiermee is dit accessoire snel inzetbaar zonder het mee te hoeven slepen.
Het snoer is wat aan de korte kant, maar ondank dat is er prima mee te werken.
Door het formaat is de stofzuiger wel lekker wendbaar en makkelijk op te bergen.
Alles bij elkaar een prima stofzuiger.

Pluspunten

• compact formaat
  • groet zuigkracht

Minpunten

• lawaaiig
  • niet heel lang snoer

w********@l****** 26-07-2023
Super fijne stofzuiger die erg goed zijn werk doet en gemakkelijk te gebruiken is. Ik heb deze stofzuiger nu al enige tijd en ben echt super tevreden over hoe deze werkt. De zuigkracht is er goed en hierdoor kan ik gemakkelijk alle vuil van de grond afhalen. Hij werkt goed op PVC en haalt alle honden haren weg. Ook is de stofzuiger erg handzaam en kan die gemakkelijk overal bij. Ook voelt de stofzuiger sterk aan en is het materiaal van hoogstaande kwaliteit. Al met al echt een super stofzuiger die heel goed doet waar die voor bedoelt is. Ik ben er dan ook heel blij mee en vind dit een echte aanrader voor iedereen!

Stukato 19-07-2023

Compacte krachtpatser

Deze compacte stofzuiger van Rowenta heeft mij in positieve zin verrast. Zijn beperkte omvang compenseert hij ruimschoots met de zuigkracht die ruim voldoende is om het huis goed stofvrij te krijgen. Wat ik persoonlijk heel fijn vind bij het gebruik aan deze stofzuiger is dat ik er makkelijk mee door het huis kan bewegen. Het netsnoer is lang genoeg om een hele verdieping vanaf één wandcontactdoos te kunnen stofzuigen. En daarnaast maakt de compacte afmeting ook dat ik makkelijk binnen een kamer en van kamer naar kamer kan bewegen. Wat ik daarnaast heel fijn vind is dat ik geen zak meer nodig heb, maar gewoon het reservoir kan legen in de prullenbak. Er blijft na het legen nog wel stof achter, maar dat los ik op door het zo nu en dan even goed schoon te spoelen. Ik heb daar niet zo veel last van. Ook belangrijk om te vermelden is dat ik het product degelijk vind aanvoelen en er daarom ook wel vertrouwen in heb dat ik hier nog lang plezier van kan hebben. Kortom, ik ben een tevreden gebruiker.

Pluspunten

• Compact
  • Voldoende zuigkracht
  • Geen stofzuigzak meer nodig

m***************@g******** 19-07-2023

Flinke zuigkracht

Een compacte stofzuiger maar met toch een flinke zuigkracht die hondenharen zonder problemen opzuigt. Licht van gewicht waardoor optillen en meenemen naar boven geen probleem is. Handvat had iets steviger gemogen, buigt bij kracht zetten.

Pluspunten

• Flinke zuigkracht
  • Compact
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Handvat van plastic

d**************@g******** 11-07-2023

Fijne stofzuiger

Vandaag gekocht en meteen gebruikt.

Positieve punten:
Hij zuigt goed, ook in de kleinste gaatjes.
Hij maakt niet veel geluid.
De stof bak is best wel groot en hoeft niet na één stofzuigbeurt schoon gemaakt te worden. (mag natuurlijk wel )

Minpunt
De slang van de stofzuiger is lastig te monteren. De montage van de slang kan duidelijker.

Pluspunten

• Zuigt goed, tot in de kleinste gaatjes
  • Maakt niet teveel herrie

Minpunten

• Montage instructie van de slang kan beter

2magic2 03-07-2023

Goede stofzuiger van rowenta zonder zak

De stofzuiger van Rowenta bevalt heel goed. Lange kabel. Geen stofzak meer nodig. Ik zou deze aan iedereen aanraden. Mijn harde parket vloer is super schoon. Enige minpunt is het leegmaken, dit is een beetje stoffig. maar ik heb wel een oplossing hiervoor, Ik heb een kleine accu blad blazer. hiermee heb je hem zo schoon

Pluspunten

• Lange kabel
  • geen stofzak meer

Minpunten

• Leegmaken is stoffig klusje